Ruvadag 5 (?)

Ja vad ska jag säga. En evig väntan känns det som just nu. Ruvardag 5 va? Fruktansvärt trött och lite humörsvängningar börjar dyka upp, biverkning av lutinus kanske? Ömma bröst, lite ont i magen och även ont i ryggen/svanskotan... svårt att tänka att det är gravid-symptom faktiskt då det är otroligt tidigt än.


Vet fortfarnade inget om något klarat sig till frysen vilket också ökar oron och stressen lite. Tänk om vi kunde få ett eller två dit också så hade det varit lite lättate att hantera ett minus när det är dax. Ja jag vet inte, försöker få dagarna att gå, hålla modet på topp och inte tänka så mycket men det är svårt. 

Hur går det för er andra? Har börjar få endel läsare här i bloggen nu men har dålig koll på vilka ni är, håller de flesta också på med IVF eller är ni bara nyfikna? :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som att det är omöjligt att veta vad som är biverkningar eller tecken på graviditet. Hoppas ni får nån till frysen så kan ni iaf slappna av i det lite :) borde ju redan isåfall va frysta om du är på ruvardag 5? Ring och fråga?😁
Jag är inne på min andra IVF omgång. Ruvar just nu på en blastocyst sen 1 vecka.
Håller tummarna för oss båda!
Kram

Svar: Ja dom skulle frysas i tisdags, ska få brev om hur det gått så väntar lite till! Tack. Kram
frotillblomma.blogg.se

2017-03-03 @ 06:12:18
Postat av: Therese

Glömde skriva namn på min kommentar 😂

2017-03-03 @ 06:12:56
Postat av: Emmy

Ja det är svårt att inte följa med symtom ;) Om ditt embryo är ca en vecka idag så har du inte riktigt kunna känna nåt än, nu först implanterar sig embryot och börjar producera HCG-hormon. Men de flesta känner ju inga större symtom alls så försök att inte hänga upp dig på dem, det är mitt råd, även om jag vet hur man fungerar ;) Jag är inne på IVF3 och hoppas snart få påbörja frysåterföring nr 6 tror jag det blir... Känns som ingen annan fått göra såhär många IVF som vi :( Vi har en kemisk graviditet och ett missfall bakom oss, rädslan att aldrig bli mamma är överväldigande. Har läst din blogg nu som då, lycka till och hoppas du hör till dem som inte behöver göra mer än ett försök! :)

Svar: Tack! Trevligt med en kommentar :) hoppas ert nästa försök går vägen!! Jag har hört endel som gjort 4-5 IVF:er och tillslut lyckats så ge inte upp!!
frotillblomma.blogg.se

2017-03-03 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0