V 15

Idag hade vi bokat in ett privat ultraljud, bara för att få se att allt är bra där inne. 


Bm sa, jag ska titta först och kommer då vara tyst och sen ska jag prata och visa! Jag såg direkt att det var en liten där inne, ganska snabbt säger hon "och där slår hjärtat" jag såg inget så hon stannade upp å så syntes det lite bättre. Vi fick även höra de fina slagen ❤ 

Allt såg bra ut där inne, en liten med armar och ben! Huvud med fin hjärna som hon sa, ryggrad och revben syntes tydligt. Hon tyckte att bäbisen var 14+5 i storlek vilket är 3-4 dagar med än vad vi fått i tid från Sahlgrenska men det tyckte hon bara va bra, hellre det än mindre som hon sa! 

Modekakan i framkant dock så får se när jag känner rörelser från honom, ja hon trodde att det var en liten pojk i magen men kunde inte säga något säkert såhär tidigt! Vilket som är välkommet!! 
Inbillar mig dock att jag känner av honom redan sedan några dagar men det kan ju bara vara allt annat som rör sig och flyttas runt nu! 

En lyckans dag iaf! Känns så skönt och oron har släppt mycket sedan v 12 men såklart ännu mer nu när allt såg bra ut!



Kommentarer
Postat av: ullie

gratatis till killen så mysigt med ultraljud det blir liksom mera "på riktiggt"

2017-07-19 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0