Snart dax

Börjar kännas lite mer verkligt nu. Hämtade ut nässprayen härromdagen så nu kan tisdag komma!!


Pratat med Sahlgrenska idag också, för att bekräfta att det är då jag ska börja med tanke på min blödning 4 dagar innan mensen började. Som jag trodde svarade hon "ta ett graviditetstest" och det har jag gjort, såklart negativt. Har inte haft några misstankar på graviditet heller så. Men skönt att utesluta innan jag börjar med nässprayen också. 

Känner mig rätt peppad just nu att komma igång. Har mycket på jobbet nu så tiden går tack och lov ganska fort! 

Min man sa idag att han planerar jobbresor så att han ska vara hemma så mycket som möjligt när behandligen drar igång för att stötta mig ❤ känns som att detta kommer gå bra! Vi har pratat om biverkningar och han är väldigt medveten om att jag kanske blir lite knäpp! (Mer än vanligt 😆) 



Kommentarer
Postat av: I väntan

Vad spännande att ni snart får köra igång! :D Håller tummarna!

2017-01-12 @ 19:07:22
URL: http://www.ivantan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0