Då kör vi

I morgon är det dax, igång med IVF nr 1

Listan på biverkningar är låååång... är mest rädd för migrän då jag haft det tidigare och tror inte jag får ta medicinen jag har för migränen heller. Men fy, viktökning ELLER minskning, ökad behåring ELLER minskad, verkar som att man kan få det mesta.

Men tre gånger per dag ska jag ta denna, en spray i vardera näsborre. Morgon, middag och kväll. Hur tusan ska jag komma ihåg? Mitt minne är inte direkt på topp. 

Såg ett tips om gummiband på flaskan som man flyttar när man tagit, gissar att dagarna kommer blandas ihop lite så för att slippa "har jag tagit den eller ej" så ska jag se om detta funka, känns som ett bra tips! 

Varför kan inte biverkningarna vara positiva? Starkare naglar, mindre acne det hade ju varit något :) 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha eller hur! Tjockare hår, starkare naglar osv vore ju guld!;-) lycka till nu, härligt att ni ska kicka igång!!;-)

Svar: Haha hade varit riktigt bra :) tack, ja det känns skönt att vi är igång efter all väntan! Spännande tid framför oss.
frotillblomma.blogg.se

2017-01-16 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0