Inget samtal

I dag känns det lite bättre, har fortfarande lite ont när jag rör på mig och går omkring så ligger mest i soffan. Ett bra val att vara hemma idag men jag hade nog kunnat jobba om jag var tvungen. 


Sahlgrenska har alltså inte ringt idag, känns både bra och dåligt men är nog mest nöjd ändå faktiskt! Att vi inte fått ett samtal betyder att det finns befruktade ägg *woho* men det betyder också att det inte är 8 eller fler vilket betyder att det inte blir blastocyster (5-dagars). Vet faktiskt inte vad det gör för skillnad, lite mer chansning på 2-dagars men samtidigt så har Sahlgrenska alltid kört på bara 2-dagars innan och tror alltså mer på det. Eller? 

Jag ver inte, inget vi kan kontrollera nu ändå så vi glider med och hoppas på ET på lördag!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0