Dag 3

Då var tredje sprutan tagen. Går helt okej, har på något vänster fläkt upp huden lite precis när jag drar ut sprutan men idag provade jag att dra ut den snabbare och det gick bättre! Dock sved det massa när jag stack idag, gjorde inte ont men sved. Men men. 


I morgon ska jag ta sprutan hos några kompisar, de vet om vår behandling så det är ju ingen direkt fara men känner mig inte helt trygg med det än så är lite konstigt. Men som min man sa här förut, "undra om du någonsin kommer va "pepp" på att ta den?"

Känslorna börjar svalla lite lätt känner jag redan. Inga direkt tårar så men känner mig mer känslosam än jag gjort de senaste 3 veckorna. Känner lite lätt i äggstockarna och brösten. Blodprov på måndag så får vi se om det bara är inbillning eller om jag svarar på hormonerna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0