"Har ni varit här förut?"

Ja en bra fråga från barnmorskan när vi blev hämtade från väntrummet... vad tusan trodde hon?? Hur går det annars till med en insättning, embryo från postorder? 


Insåg efter en stund att det nog var typ första dagen på jobbet, lite skum å konstig å hade inte helt koll på läget men men! Vi hade iaf något att skratta åt i väntan, tur det inte var hon som hade insättningen :) 

Jag ruvar iaf just nu! Det såg riktigt bra ut tydligen, hade återställt sig till 100 % och fortsatt utveckling med 90% sedan upptiningen, vi är inte helt eniga om vad  läkaren sa var "godkänd" men 50 eller 75% utveckling men det är ändå över gränserna! 

Det coolaste av allt var att när embryologen tog fram vårt embryo och zoomade in så såg vi hur det började att kläckas! Helt otroligt coolt att få se och för mig blev det lite känslosamt denna gången till skillnad från förra gången.

Känslan när hon säger "oj titta, den håller på att kläckas!" 

Detta var embryo 1 av 4 i frysen! Hoppas de andra 3 får stanna ett tag till och att läkaren får rätt med "hoppas den vill stanna i 9 månader" ❤ 



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad lovande det låter👍 Grattis till ruvare 🎉 Coolt att få veta den infon och att få se embryot, sånt får man inte på vår klinik.

Svar: Informationen om embryot frågade jag mig till :) men är väldigt glad för tv-skärmarna i rummet, ser både embryot och ultraljud!
frotillblomma.blogg.se

2017-04-28 @ 20:29:15
URL: http://ivfdagboken.blogg.se
Postat av: Malin

Jaa det förstår jag att du är. Vi ser bara ultraljud och hur luftbubblan hamnar rätt:)

2017-04-28 @ 23:33:34
Postat av: I väntan

Grattis till ruvningen! Häftigt att ni fick se allt sånt! Kram💜

Svar: Tack!
frotillblomma.blogg.se

2017-04-29 @ 07:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0