Styrka

Hur tusan hittar man mental styrka att klara detta? 

Vill hålla mig possitiv och tro på att det ska gå bra, just för att fungera i vanliga livet också. Men vill inte bli helt knäckt om det inte går, bryta ihop och ge upp är inte min grej. Än så länge vet jag att jag ska fortsätta med träningen och min kost, äter LCHF och mår toppen på det! Men behöver något mer tror jag, just det mentala men hur tusan då? 
Läser många andra bloggar om hur jobbigt det är, att förhållandet krisar och de går upp i vikt och helt enkelt mår dåligt. Vill inte hamna där! Men frågan är om det går?!?



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag funderar på samma sak. Hela 2016 har jag varit en annan en den jag är, och nu när vi går in i IVF-svängen är jag rädd för att det kommer bli ännu värre om det inte går, hur kommer jag orka? Hur kommer vi orka hålla upp hoppet, jag och min sambo? Man orkar bara slåss så länge... Men ändå så hittar man styrkan, i vad? Vet inte men något övermänskligt måste det ju vara?

Svar: Ja du... vi får göra vad vi kan för att orka! En kompis till mig som hela tiden sagt "varje misslyckande är ett steg närmre ett barn" för oavsett hur det går så ska vi ha ett barn i vårat liv!!
frotillblomma.blogg.se

2017-01-03 @ 15:37:36
URL: http://babydesires.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0