Tänk om!

Trött är bara förnamnet idag... sjukt ont i brösten också och ingen mens i sikte. Är det symptom? Är jag dum i huvet? Sluta tänka! Tänk positivt! Mjo men det känns nog lite här och där men hur tusan ska jag veta hur det känns? Bara för att vi svarat så bra på behandligen så betyder ju inte det att lilla Ebbe the embryo jag har i magen stannar, eller hur? Ja ni märker ju att det snurrar bra i huvet nu, hela tiden typ, försöker men det går verkligen inte att inte försöka känns efter eller leta symptom. 


Idag har i alla fall Ebbe namnsdags, känns helt sjukt att ha ett namn på något i min mage vi inte ens vet om det blir något med men det blev bara så! 

Men tänk om, tänk om du faktiskt vill stanna där inne, kan inte låta bli att tänka det, att till hösten skulle vi kunna vara föräldrar, kanske, kanske, kanske!!! 





Kommentarer
Postat av: Malin

Håller mina tummar✊ Fint namn, Ebbe:)

2017-03-07 @ 08:13:31
URL: http://ivfdagboken.blogg.se
Postat av: Malin

Håller mina tummar✊ Fint namn, Ebbe:)

Svar: Tack!
frotillblomma.blogg.se

2017-03-07 @ 08:13:41
URL: http://ivfdagboken.blogg.se
Postat av: Eme

Håller tummarna för Ebbe!!

Svar: Tack så mycket!!
frotillblomma.blogg.se

2017-03-07 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0