Ropa hej?

Vågar man ropa hej?? Är ruvardag 13 idag, brukar alltid få spottings och mens på dag 9-12 efter ägglossning, har verkligen noll antydan till mens nu. Brukar dock inte känna av något så direkt innan utan det kommer när mensen är igång, vågar inte ropa hej men börjar kanske tro lite på detta nu.


Symptom
- ömma bröst (börjar dock avta lite)
- trött
- huvudvärk
- törstig
- kort stubin (inga större utbrott dock)

Börjar dock ha lite sjukdomskänsla idag med lite halsont osv så det kan ju vara det som ställer till det lite med symptomen kanske... 

Fattar fortfarande inte hur vanligt det är med mens innan testdatum eller om den oftast kommer senare när man slutar med hormonerna? Googlar sönder min telefon snart och jag vet att det inte hjälper, spelar egentligen ingen roll hur många som fått mensen innan heller, för chansen finns där för att jag är gravid men risken finns också att mensen kommer. Evig väntan känns det som!! 

Test på lördag. Vill gärna testa nu men har lovat maken att inte göra det! Han menar att få positivt förtidigt kan vara lite riskabelt då det kanske inte stannar och vi blir besvikna. Jag blir inte mindre gravid vara för att jag väntar om jag nu är gravid. Köper argumenten och jag är inte den som går bakom ryggen på min man och testar i smyg, det är vår resa, inte bara min!! 

Snart är det lördag! 



Kommentarer
Postat av: J

Håller tummarna. Testade positivt för 2 veckor sedan på första IVF försöket!

Svar: Åh grattis!!
frotillblomma.blogg.se

2017-03-09 @ 08:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0