Räknat fel...

Är ju på rd 12 idag inte 13 härromdagen, räknade från äggplock. Men jag har i alla fall 14 dagar från äggplock idag och ingen mens!!! Ont i halsen och mår inte helt 100 idag men det rullar på, nu är det inte lång tid kvar till test! 


Vet inte vad jag ska tro. Har aldrig varit gravid så har ju ingen aning om hur det "borde" kännas nu. Går upp och ner från minut till minut typ, "jag är nog gravid, har ju inte fått mens" till "jag känner ingenting, jag är inte gravid, när blir det då FET" typ... 

I går började jag gråta till att personerna i sveriges mästerkock åkte bil i öknen... va fan, jag må vara känslig i vanliga fall också men kom ingen!!! Satt och grät samtidigt som jag skrattade åt mig själv, det må ha varit en vacker syn haha. Det går ju på riktigt inte ens att gråta åt det, fattar inte vad känslan kom ifrån, kan ju vara förkylning + stress/oro som gör det också men knas var det iaf :) 

Har en intensiv dag på jobbet i morgon med studiedag och jag ska ha 3 grupper med HLR-kurs. Spännande, är min första kurs för vuxna, hade för elever förra våren men nu är det alltså dax på riktigt att hålla i en kurs. Dock har de flesta gårr kurs ganska nyss så är mest en repetition men jag har en grupp där det var många år sen de gick, någon har inte gått på 10 år så det blir spännande! 



Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt! Det låter lovande!:) jag fick mitt första plus i söndags efter FET på ruvardag 9 (blastocyst). Jag hade inga som helst symtom förutom att jag kissat en gång per natt det sista. Alla gånger under 2,5 år innan hade jag alltid såå mycket symtom men blankt på stickan varje månad. Så det är omöjligt att veta😁 Men att mensen håller sig borta är ju ett gott tecken!

Svar: Är bara orolig att det är lutinus som skjuter upp den. Svårt att slappna av här... men tack för din kommentar :)
frotillblomma.blogg.se

2017-03-09 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0