V 13

Det har varit tyst från mig ett tag nu, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Bloggen skapades som lite terapi att få skriva när vi påbörjade IVF och inte var tänkt som en graviditetsblogg. Vet också att jag själv alltid velat veta hur det har gått för de andra ivf-bloggarna jag läst så tänker jag ha kvar den så får vi se hur mycket jag lägger upp. 


V 13 är det iaf nu! Lite som att kunna andas ut? Ja kanske, känner mig mer harmonisk och lugn nu är för några veckor sen. 

Jag mår iaf riktigt bra nu, var illamående i ett par veckor men det släppte under vecka 10. Känner av det lite när jag är riktigt hungrig nu också men väldigt sällan, bra aptit och mår helt enkelt bra! 

Vårt RUL är inbokat till den 23/8 men vi har faktiskt bokat ett privat ultraljud nu i juli! Mest för att få se att allt är bra, känns lugnande! Ett bra beslut. Får se om vi kanske får veta om vi får en pojke eller flicka då... många i vår omgivning vet om vår resa med ivf både familj och vänner så vi känner att vi ska ha en liten hemlighet i detta, ultraljudet och kanske få veta könet :) som vi kanske kan avslöja på ett roligt sätt?   Vi får se hur det blir men att ha bokat ultraljudet känns iaf riktigt bra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0