LCHF

Har ätit LCHF i ett par månader nu och mår riktigt bra på det. Läst lite om biverkningar på mediciner som kan vara viktuppgång, får se hur det blir för mig. 


Men LCHf och träning 2-3 pass i veckan känns som ett tvång att fortsätta med. Ska även anmäla mig till en crawlkurs i morgon men vet inte hur många träningar jag kommer missa. Någon som vet hur det är med att simma under behandlingen, tänker på äggplock och insättnin? 

På tal om LCHF så läste jag en sak härromdagen som jag måste ta efter på. 

LCHF = Lite Cava Hjälper Faktiskt 

Hittades på bloggen: http://fruinfertil.blogspot.se/?m=1

En bra blogg med mycket bra fakta kring IVF ihop med humor! 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Efter Äggplock och under insättning tror jag inte man ska simma med risk för infektion, sa min läkare, men kolla med din egen för säkerhetsskull;-)

www.babydesires.wordpress.com

Svar: Vet du hur länge?
frotillblomma.blogg.se

2017-01-08 @ 21:10:42
Postat av: I väntan

Har också hört att man ska undvika bad under äggplock och ca två veckor framåt pga infektionsrisk. Men kolla med din läkare vad de säger:)

Svar: Okej. Trist att behöva missa två träningar men vissa saker är ju viktigare än andra :) tack för svar!
frotillblomma.blogg.se

2017-01-10 @ 21:22:50
URL: http://www.ivantan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0