Härlig helg!

Kört sprutor i 5 dagar nu. Mår fortfarande bra! Inga biverkningar alls. 


Varit fullt upp i helgen, gårdagen började med ett spinningpass, sen hem till svärföräldrarna en sväng innan vi åkte till vänner på mellofest. Tog sprutan där och det gick bra, de vet ju så behövde inte smyga eller gömma något. (Gick såklart in på toan ändå :) ) 

Idag har jag varit på bio också så helgen har gått fort! 

I morgon har jag semster och ska ta blodprov igen sen får vi se hur veckan blir. Ska jobba några timmar tis och ons för att få in lite komp men har egentligen semester hela veckan. Har så bra chefer så de ser till att jag kan jobba 2 h per dag och får 4 h komp! Blir bra för de timmarna behöver jag v 8 när vi förhoppningsvis har äggplock! Wiho vad tiden går :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0