Blodprov och en dålig dag

En skitdag är äntligen över!! Började med att vakna försent, brände mig på kokande vatten, hällde ut salladsdressing på köksgolvet för att påsen var sönder, glömde gymväskan hemma... ja så började dagen. 


Har iaf lämnat blodprov idag, efter lite krångel. Med tanke på att jag skulle skicka provet själv med posten till Sahlgrenska så var de tvugna att göra något med provet innan jag fick det. Tog 30 min. Tack för informationen om detta ... kul när man sitter där och först väntar 30 minuter på att få komma in och sen få veta detta. Hatar stressen över att inte vara på jobbet och sätta andra i skiten. Och det kommer ju dessutom fler tillfällen för samma sak. 

Jaja men jobbet klarade sig och alla eleverna överlevde första lektionen (tror jag haha) 

Haft huvudvärk hela dagen och bestämde mig för att köra hem och hämta gymväskan och träna ändå! Bor i skogen så det blev en lååång omväg men så är det. Ett spinningpass senare och mat i magen så är huvudvärken borta, helt klart värt det!! 

Håller på att göra en playlist till spotify! 
Ge mig dina bästa tips på pepplåtar som kan få en på bra humör under de dåliga dagarna!! All yttre påverkan som kan få en att må bra är värt att försöka! 



Kommentarer
Postat av: I väntan

Ojoj, vilken dålig start på dagen! Men vad skönt att det vände sen :)

Svar: Ja lite träninf kan göra susen ibland! :)
frotillblomma.blogg.se

2017-02-02 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0