7 arbetsdagar kvar

Helt otroligt vad tiden går! Jag har 7 arbetsdagar kvar innan jag går på lite semester för att sedan ta ut föräldraledighet från den 8 januari, bf 14 januari så det känns lagom i tiden att få chans att varva ner lite! 

Mår oförskämt bra även om det börjar kännas nu. Kulan på magen växer och växer och han är aktiv där inne! Allt ser bra ut med blodtryck, järnvärden osv. 

Foglossning och trötthet är det som känns mest just nu. Sover ganska dåligt, vaknar ofta och försöker byta sovställning. Har läst endel om sovandet och försöker sova på vänster sida för det ska vara bäst för både mig och bebisen. Sova på rygg ska risken finnas för syrebrist och även på höger sida tror jag, sover jag på höger sida får jag även ont i magen ibland. Drömmer mycket och vaknar av minsta lilla ljud. Känns som att kroppen ställer in sig på att sova lättare så att jag ska vakna av bebisens ljud inom en kort framtid! 

34 dagar kvar, får se om han kommer tidigt eller sent. Han är välkommen när som även om jag såklart för hans skull önskar att det får bli 2018 innan för det är nog inte helt kul att fylla år sist på året och få göra allt sist av alla. Men det är ju inget jag kan göra åt saken så han kommer när han kommer! 

Hoppas det går bra för er andra och till er som kämpar, ge inte upp!!! Jag hoppas ni kan hitta styrkan att orka tills ni når dit ni vill. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0