Insättning på fredag

Så jag ringde Sahlgrenska enligt instruktioner och lämnade ett meddelande. Stod att de skulle ringa på söndagen men helt plötsligt ringer telefonen. En lite halvsur BM när jag säger att jag fått ägglossning med kommentaren "är bättre att ringa på nästkommande vardag, är för många samtal för oss annars"... ja men det står ju i mina papper att jag ska göra såhär om jag får utslag under helgen, hur tusan ska jag kunna veta det. 


Visst hon kan ha varit stressad å haft en dålig dag men ibland känns det som att personalen inte har koll på vilken stress detta är för oss. Inte fattar att enda kontrollen vi har över våran situation just nu är att följa alla instuktioner till punkt och prickar. Jag blir så trött. Också trött på mig själv att jag tar åt mig av hennes kommentar då det ändå är dom som gjort fel. Jaja tiden är iaf bokad till fredag eftermiddag! Hoppas verkligen vår lilla blastocyst överlever upptiningen så att allt går som det ska. Har ju 4 i frysen men vill ju  såklart att första ska klara sig och bli ett litet januaribarn! 



Kommentarer
Postat av: Malin

Heej! Snart är det fredag 🙌☺️ Hur känns det? Kram

Svar: Hej! Ja nu börjar nerverna komma, lite orolig för att de inte ska klara upptiningen, vet inte kvaliten på våra små eskimåer eller hur stora chanserna är! Hur mår du? :)
frotillblomma.blogg.se

2017-04-26 @ 21:25:05
URL: http://ivfdagboken.blogg.se
Postat av: Malin

Åh förstår precis, det är nog ingen fara ska du se. Men man är alltid orolig. Vilken tid har ni återföring? Jag mår bra, försöker vara positiv men det är svårt. :/ kram

Svar: 14.15. Ja en evig väntan nu för dig. Men du va förbi datumet du fått blödning tidigare på va? :)
frotillblomma.blogg.se

2017-04-27 @ 06:41:27
URL: http://ivfdagboken.blogg.se
Postat av: Malin

Åh håller tummarna för dig imorn!✊✊ Jaa fast är ju pga Letrozolen, den gjorde att jag fick tidigare ägglossning så att mensen ska dröja förhoppningsvis 14 dagar. Så borde få mens i helgen (helst ingen mens alls) 👍

Svar: Spännande!! Skickar alla positiva tankar jag kan att det ska gå vägen för er!!
frotillblomma.blogg.se

2017-04-27 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0